vineri, 4 martie 2016

Un nou inceput?


Ei, a trecut ceva vreme de cand nu am mai "publicat". Nu inseamna ca am stat degeaba. Doar ca ... am luat o pauza.
Ma gandeam la numele blogului. A aparut dintr-o gluma. Stateam  noi si "margeleam" .Sotul meu, amuzat, a spus "Iata micii mestesugari". Multa vreme am dorit sa il schimb. Sa fie mai sugestiv, mai elegant.
Dar cred ca ma reprezinta . Si nu numai pe mine.
In primul rand  cine suntem "noi", cei care margelesc. Ei, au fost cativa, dar am ramas singura. Deci eu sunt micul mestesugar, deocamdata.

Acum sa vedem de ce micii mestesugari. Ce sunt micii mestesugari? Ce fac ei?
Mestesugaresc, evident.
Adica au ceva creativ in ei.

Se poate ca micii mestesugari sa faca niste cercei, sau o brosa, sau un colier.

Dar pot face si o "Negresa" (prajitura) desavarsita si ciocolatoasa, chiar daca nu o posteaza pe nici un blog. Dar sa stiti ca Negresa Ancai e de poveste.

Unii mestesugari (sau mestesugarese) pot fi food bloggers. Cu niste retete super. Credeti-ma, le-am incercat.
Sau doar fac acasa niste bucate de te lingi pe degete.

Alti mici mestesugari pot dresa caini sau pot ajuta pe altii sa o faca. Doar din dragoste pentru aceasta arta si din dragoste pentru caini.

Bineinteles ca sunt mestesugari care pot ciopli un lemn ca sa scoata la suprafata mici opere de arta,sau pot folosi piatra, sau pot picta, sau...

Si acum, de ce mici. Pentru ca ne bucuram de micile noastre realizari. Sau poate suntem modesti?!

Bine, unii ar spune ca au realizari mari. Depinde cu cine te compari.

IDEEA e ca sunt oameni pe care ii cunosc, si unii pe care ii "cunosc " din lumea virtuala. Ma gandesc sa scriu si despre ei.

Voi  scrie despre Ursu. El sigur nu e mic. Mai bine zis nu era mic. Dar asta in alta seara.

ps Poate ca nimeni nu va citi cele scrise pe blogg. Nu e rau nici asa, macar nu ma fac de ras (hi, hi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu